Vag hyperaktivitet i mitt lilla hjärna.

Jag skulle ha sökt utbytesstudier och lämnat in min ansökan nu den första november. 
Men det var så fantastiskt svårt att hitta kurser jag vill läsa för det första i rätt land, inom rätt område och tillräckligt avancerad nivå. 
Sedan var det ju inte säkert att de skulle skicka iväg mig över huvud taget eftersom att det är första åter jag läser här i Lund. Så jag lämnade aldrig in min ansökan. 
Jag rafsade ihop lite skit på kvällen och tänkte lämna in det, men det visade sig att jag behövde åka in till skolan för att få mina betyg utskrivna av syon eller något sådant. 
Jag funderar på att läsa en distanskurs i GIS och bo i Birmingham under tiden i stället. Och sedan hitta ett coolt forskningsprojekt i något coolt land och skriva mitt mastersarbete där. 
Om jag inte tar en av restplatserna som dyker upp senare och åker till Indonesien eller Venezuela eller så. 
Fast jag ska nog inte bo i Birmingham. Jag ska nog bo i Spanien nån stans och lära mig spanska ordentligt. Lite coolt. Vipp ska jag rabiesvaccinera nu någon dag så han får ju så klart följa med. 
Fan vad jag ÄLSKAR MIG SJÄLV FÖR I HELVETE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0