Den förlorade dottern återvänder.

Ja då kände jag för att skriva igen. Förtärandes ägg och kaffe iförd endast mamelucker och roling stones t-shirt.
Jag var på så bra humör att jag kände för att dela med mig av detta på något underligt sätt.
Ovanligt bra humör, då den senaste tiden har präglats av ambivalens och motgångar.
Prutt-Doris, som är min bil, har slutat fungera och Bänga, min dator döpt efter mig själv, har fått en monstervirus attack. Dessutom är jag fortfarande en smula korpulent, en högst onödig smula.
Men duktig som jag är fixar jag skiten ur alla problem. Bilen ska in på verkstad och säljas, datorn ska omformateras och jag har börjat besöka sats med stor entusiasm och har sett över mina matvanor.
Dock återstår ett problem.
Jag är nog inte så vansinnigt sugen på att bo i Karlstad längre.
En mellanlandning i Gävle på max två år med lite jobb och plugg på distans innan jag förhoppningsvis lyckas hitta en mastersutbildning i Staterna med stort S, mitt förlovade land.
Det är alltid så vansinnigt skönt att ha den närmsta framtiden planerad och lösningar på alla bekymmer.
Jag antar att det är därför jag är glad idag.

Kommentarer
Postat av: Bea

Du glömde ju nämna att du ska hänga med din supercoola,otroligt smarta, asheta och helt oemotståndliga kompis Bea!

2011-11-20 @ 23:12:24
URL: http://bambelbii.wordpress.com/
Postat av: Jessica

DET ÄR FAN SANT!!!

2011-11-20 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0