Saknar min fårrdis!

Här sitter jag. Bitter.
Jag hade sett fram emot den här dagen.
Varför?
För att fårrdis skulle vara färdiglagad idag.
Jag ringde till verkstan imorse, beredd att springa dit, hämta min bil och åka till gymmet för första gången på en vecka.
Tyvärr skulle den inte bli klar förrän i eftermiddag.
Inte så konstigt att det tar tid eftersom att golvet i bakluckan var helt knöligt, baklucka gick knappt att stänga och öppnades när man körde, och kofångaren hade antagit formen av en krater.
Men jag klagar inte över att få vänta en dag till. Jag får ju faktiskt ersättning på 25 kr per dag bilen är på verkstad.
Då är det ju helt lugnt att sitta här i soffan och känna några extra bilringar ploppa fram.
Jag har vart utan internet idag.
Internet-och billöshet är en extremt dålig kombination.
Därför har jag bara kunnat plugga matte och lyssnat på Mtv hela dagen.
Stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0