Roligare att skriva än att plugga

Min blogg har ju hetat en feminists memoarer sedan för alltid, på grund av att jag bara skrev en massa konstiga historier i början som inte hade ett skit med mig att göra, och eftersom att jag faktiskt skriver om mitt eget liv nu, och jag är ingen militant feminist med hockeyfrilla, håriga armhålor och kräver att få springa toppless med tuttarna fladdrandes som vilken "kukperson" som helst (inspiration från verklig händelse), har jag nu beslutat att byta namn på min lilla blogg till något mer passande, jag läser faktiskt ett mastersprogram i ekologi om jag har råkat glömma att nämna det. 

Kommentarer
Postat av: Ankan

Alltså fan vad jag hade velat jobba på pool den dagen xD eller vänta, det kanske jag inte alls hade velat...

2013-10-11 @ 20:17:23
URL: http://aerdna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0