Kalashnikov

Älska autokorrekt. 
Jag läser ett internationellt program, och har därför börjat göra alla mina fejsbookupdateringar på engelska. Alla mina anteckningar från lektionerna är på svengelska, så även mina tankar och jag har svårt att skilja på språken när jag pratar, vilket är lite småkul.  
För att kunna skriva på engelska utan att paddy rättar alla mina engelska ord till närmaste svenska ord, så har jag ett engelskt och ett svenskt tangentbord. Paddy är alltså min iPad. 
I titeln skulle det stå kalas, men jag hade det engelska tangentbordet på, så den rättade lite. Sjukt kul.
Kalaset jag tänkte skriva om var för Suqui, som fyllde 24 för några dagar sedan. Jag hade stickat ett par vantar åt henne för att jag är så älskvärd och omtänksam. 
Vi gjorde dumplings tillsammans med några andra från klassen, sen lekte vi en lek och hade det fasligt angenämt!
Jag hade dessutom fått gratis bullar från Ica som jag tog med. 
När jag äter kolhydrater blir jag akut höggravid, och äter jag mycket så kräks och skiter jag blod samtidigt i princip. Därför skrev Suqui väldigt omtänksamt och frågade hur jag mådde efter alla dumplings och bullar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0