Damp^pi

Idag har jag sagt upp min söta lilla lägenhet på en åker i Sjöbo, och ska få åka på visning på Sveriges minsta hus. Klockan är kvart i midnatt i skrivande stund, så uppenbarligen inte idag. 
Världens minsta hus är femton kvadratmeter stort. SÅ JÄVLA GULLIGT! Enda anledningen att jag ska på visning över huvud taget är för att se om jag ens kommer in i huset. Man är ju ståtliga 176 cm lång. Annars hade jag skrikit taget så högt och hårt att grannens konstant skällande hundar hade blivit lobotomerade på kuppen. Och hade jag vetat något om Richterskalan hade jag skrivit ett imponerande mätvärde. 
Det ska bli fett med skönt att bo i Lund i alla fall. Jag ska vara ute varenda kväll och jaga karlar är då säkert. Ljuva tider hägrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0