Rasisten

Nu ska jag berätta en liten historia.
 
Det var en gång en störd snubbe vid namn Adolf Hitler.
Adolf hatade judar.
Hon tog en urgammal symbol för lycka, hakkorset, och använde det som en symbol för sitt judehat.
Sen dödade han så många han bara hann med.
 
I Sverige idag:
Vi tar vår egen flagga och påstår att den symboliserar hat mot alla som inte är etniskt svenska.
Vi tar vår egen nationalsång och påstår att även den är ett uttryck för hat mot alla som inte är etniskt svenska.
Vi lär våra barn att om man klär ut sig till en pepparkaka så hatar man negrer.
 
Sedan tycker folk att det är konstigt att många blir upprörda och missnöjda med invandrarpolitiken och i ren protest röstar på Sverige Demokraterna (inte jag, skulle aldrig falla mig in).
 
Hej.
Jessica heter jag.
22 år gammal, ganska smart och snygg om jag får säga det själv.
Jag vill älska mitt eget land, sjunga min egen nationalsång, hissa min egen flagga.
Vart DU än kommer ifrån, får du gärna vara med.
För seriöst, bara för att man älskar sin egen mamma, måste det betyda att man hatar alla andras?

Kommentarer
Postat av: världens bästa fräsch-berit

Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv. Posta det som insändare i tidningen. Fler borde läsa det!

Svar: Nu har jag gjort det!
Jessica

2012-12-14 @ 16:46:00
URL: http://catarajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0