Flytt igen

Då har man vart i utlandet och blivit lite brun då. 
Vi åkte ju på en kryssning i Karibien och tillbringade därefter en vecka i Orlando, gick på Adventure Island och Wet'n'wild (som vanligt) och shoppade en hel del. 

Hemma i Gävle hann jag med en snabbvisit hos Bea och Tom, sedan var det bara att fara ned till Sveriges framstjärt igen, upp tidigt som satan morgonen efter och ringmärka fåglar. 


Sedan hade jag möte med min handläggare och har äntligen kunnat påbörja mitt extremt försenade kandidatarbete. 

Resten av veckan har jag suttit i Ystad och muppat.


 Fick ett anfall av resedamp igen, sa upp min lägenhet och skaffade en ny. I Lund denna gång. Fan i hela jävla helvete på tiden. Och tur var väl det. För när jag besiktigade min bil på fredagen så var det tydligen bara skrot kvar av den. Älskade lilla Bruce. Han rullar månaden ut och sedan är han död. Och som tur var igen erbjöd Ulf mig sin bil i några dagar, så jag slipper köra en bil som tydligen riskerar att gå i två delar. 

Igår var vi ute med båt och fiskade utanför Malmö. Jag fick två torskar som ligger i frysen nu. Det var mycket uppskattat att få komma ut med sitt lilla fiskespö igen, det var bra länge sedan nu. 


I eftermiddag ska jag in och träffa lite klasskompisar och fika i Stadsparken och fika, sedan blir det träning ikväll för första gången på alldeles för länge. 
Och det var nog hela min vecka det. Inte så illa pinkat måste jag påstå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0