Brain hemorrhage

Försöker plugga. Går trögt. 
Hjärna dum. Bankabanka skitdator. 

Allt jag vill ha är lite fika och spela uncharted på mitt Playstation. 
Och att det ska ha gått ett år så jag får åka till Australien. 
Jag har tjatat så mycket om det där stackars landet nu att jag har glömt att jag ska åka till USA om fem veckor. Vi ska glida runt på en kryssning en vecka först och bli alldeles delikat krispiga, och därefter shoppa loss och gå på disneyworld i Orlando veckan efter. 
Vi som åker är min familj inkluderat min osyster, som fortfarande är död för mig sen i julas, och hennes karl, och min moster med familj. 

Linda, min moster, frågade när vi satt på fjälltoppen om jag hade skrivit någon shoppinglista inför amerikat. Jag skrattade lite överlägset som vanligt och sa att jag skulle ta med en tom resväska och fylla med converse. 
Men nu när det börjar närma sig avresa ploppar det upp massor av små saker i mitt huvud. Fett jobbigt. Nu måste jag ju skriva n shoppinglista istället för att plugga. 

Jag var och hälsade på den där lilla gubben igen mellan måndag och onsdag och satt och ugglade i hans lägenhet medans han jobbade. Och eftersom att ALLT blir mycket roligare när man måste plugga (det är därför detta inlägg blir ganska långt) så tänkte jag att här är det lite skitigt och städade hela lägenheten. Mitt uppe i golvmoppningen kommer karläcklet hem. Jag fryser i min position och riktar min norra ögonglob åt hans håll. Kommer han att märka att jag är en psykopat? Det gjorde han inte. Han sa att jag var duktig och brottade sedan ner mig och slickade mig i ansiktet som en katt tvättar sina pungkulor, bara för att jag hatar det. Ibland tror jag nästan att han tycker om mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0