Skånsk vinter


Wow.

Jag känner mig upprymd idag. 
Dels för att det är träning ikväll, vilket jag ser fram emot väldigt mycket.
Jag fick dessutom ett telefonsamtal igår. Sjukt mystiskt och spännande och sånt. Jag tänker vara en liten bitch och inte avslöja vad det är förrän nästa vecka.  
Igår skrev jag på kontraktet till mitt nya hem. Så om cirka två veckor slipper jag bo isolerad ute på en åker med bara en knäppkärrings hysteriskt skällande understimulerade hundar som sällskap. 
Fast nu ljög jag lite. Jag har faktiskt haft sällskap. 
Jag vågade bita honom i ansiktet för första gången när han var här sist. 
Igårkväll saknade jag det så mycket att jag åt fyra bullar för att stilla mina kliande tänder. 
Idag ska jag ut på en väldigt lång promenad och plugga lite, sedan blir det som sagt träning. Hänförd suck över livet i största allmänhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0