V-day

Den tuttinuttigaste helgen på hela året inträffade nyligen. Jag råkar uppskatta alla hjärtans dag som en dag att få spendera åt att pussa skiten ur någon man tycker om. 
Jag hörde en top tio lista över saker man inte skulle köpa i present åt sin älskling den dagen. Den var inte så kul. 
Och det är ju liksom ingen som fyller år, varför presenter?
Julafton tänker ni. Dah, Jesus födelsedag. 
Och på påsk får man godis. Ingen riktig present alltså. 
Skit i det nu. 
Jag var i Ystad och vårdade mitt pseudoförhållande. Vi åt pizza. Alldeles lagom nivå för min del. 
På lördagen gick vi lite med vippis. Jag passade på att ta lite kort. Jag är lite dålig på det annars. 





Så jävla plitti alltså. 
På söndagen åt vi frukost på ett bageri. Detta var min inte alltför väl genomtänkta frukost:

Men det var kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0