Flytt och skit

Jag har nu bott en vecka i mitt nya hem, och so far so good.  
Däremot tycker jag lite synd om mina nya grannar som verkar vara stillasinnade och snälla personer, när jag drar fram som en virvelvind, härjar, svär och skrattar alldeles för högt.
Men jag städar åtminstone efter mig. 
Uffe har vart här och ätit upp alla mina chips som vanligt. Men lika bra det, hellre att han blir tjock än att jag blir det. 
Jag tyckte ännu mer synd om mina grannar när han var här, då vi av okänd anledning alltid börjat brottas lite för våldsamt. 
Det kan vara för att jag biter honom och han är en liten bitch och måste hämnas. 
Karlar alltså.
Jag tänkte visa hur synd det är om mig, men blåmärkena syns knappt på bilden. Ni får helt enkelt lita på mig. 
 


Ikväll ska jag träna i Lund igen. Innan jag började på kickboxing i Vollsjö så testade jag två gånger i Lund, åkte på en massa stryk och blev lite kär i skiten. 
Nu när jag har flyttat är det tyvärr alldeles för långt att köra hela vägen till Vollsjö (8 mil tur och retur), vilket suger getballe. 
Här är en liten tribute:
Conny och jag

Nisse och jag

Och Conny igen


Andra lite trevligare nyheter är att jag har sökt till University of Western Australia och kommer förhoppningsvis få göra mitt exjobb eller bara läsa en termin där. 
Skolan verkar sjukt nice och likaså staden (Perth). 
Så nu är det fucking bråttom att få en kandidatexamen. Jag skrev till läraren i fredags, och han skulle kolla vad för projekt som fanns att välja på. 
Det kommer innebära att jag under de kommande två månaderna kommer läsa 200%. Lite jobbigt. Men värt det. 
Jag avslutar det här inlägget med en bild på Ulf och Vipp som en lite för hejkonpejkon för att jag ska vilja lägga ut den på fejjan. Man kan ju inte alltid vara skitsnygg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0