Escape from the åker

Idag kära läsare, ska jag för första gången ut och roa mig sedan jag flyttade hit. Det är något ytterst suspekt som pågår i Lund och jag ska möta några från klassen och ta reda på vad fasen (grov svordom) det är. Min lilla kutterpapegoja Vipp-Olof ska också få lämna åkern och se fina Lund. Först ska jag bara trötta skiten ur honom så han inte blir galen över att få se folk igen.
Nästa vecka ska vi på exkursion också. Vippis får följa med dit också, men inte till vandrarhemmet, så vi kommer att pendla. Klassen undrade om det fanns ett systembolag i Kivik, där vi ska hålla till, men lektorn tyckte det var en dålig idé att springa onykter i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0