Hjärnmos

Är halvsjuk för tusende dagen i rad. Funderar på om jag har fått en inflammation i hjärnan. Besöka sjukhus? Ööööööööööh.

Förutom att svinga som Tarzan i en liten tråd som symboliserar mitt levande liv med skallen full av bassilusker, dåraktigt dinglandes som en klase övermogna bananer, som vilken sekund som helst kan störta till marken för att, splatt, bli bananpudding, eller ätas av en apa, pluggar jag så intensivt jag kan med endast 0,5% hjärnkapacitet kvar. 

Jag läser en artikel om parasiter som tar kontrollen över sin värd, syrsan, och tvingar henne att dränka sig i närmaste vattendrag, för att sedan fort som satan simma ut ur syrsans stjärthål och leva och frodas med sina maskkompisar i vattnet resten av sitt liv medan syrsan omedelbart blir uppäten av en fisk. 

Då föredrar jag nog att kalla mig själv för Jane och svinga runt bland träden med en halvnaken karl och käka bananer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0