Tillbaka i fosterlandet

Har upplevt fantastisk jetlag-het, som lyckligtvis börjar släppa.
Jag har hunnit med att träffa flickorna, gå på arbetsintervju, grilla och steker mitt späck i solen i skrivande stund tillsammans med min partner in crime.
Vi planerar att gå från Mårtsbo (där jag har bott sedan jag kom hem för att passa tre väldigt speciella katter, två tasmanska odjur i hundakläder, samt en liten EPA-raggare) in till stan lite senare, då mamma och Rikard kommer hem från las Vegas idag. Med nästan utploppade ögon av förvåning ifrågasatte Rasmus, tidigare nämnd EPA-raggare, vårt beslut om att promenera. Det är ju bara en mil sa vi, varvid Rasmus storknade. Inte hjälpte det med vår förklaring om att vi är tjockisar och måste röra på fläsket heller.
Dagens ungdom, suck, suck.


Kommentarer
Postat av: Ove

Vilken vacker stjärt, den skulle jag vilja smaka på! Har aldrig sett något så vackert förut, den stjärten måste tillhöra en riktig gudinna!

2013-05-08 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0