Toronto

Ja vi var ju ute och flängde i helgen. Shoppade lite grann, en jacka och en hög med sjalar blev det för min del. Anders köpte converse för att bli lite mer hipp.
Det var flera andra av de internationella studenterna med också, så vi har haft det himla trevligt, gått ut och käkat och besökte ett par barer.
Bilderna är från en hippiemarknad, från chinatown där vi bodde, och den sista bilden är tagen utanför ett stort köpcentrum.
Vad som även bör tilläggas är att alla officiella skyltar här står på både engelska och franska, medan i chinatown stod alla skyltar på kinesiska. Möjligtvis fanns nån liten engelsk översättning med på någon skylt.


Kommentarer
Postat av: pattis

JAG DÖR! Det ser asfint ut. Jag måste rätta Daniels lotto så jag får någon miljon och kan komma!

2013-01-28 @ 09:58:39
URL: http://catarajna.blogg.se
Postat av: Diana

Vad roligt med lite bilder :)

2013-01-29 @ 20:10:28
Postat av: Catt-piss

Måste bara fråga vad Anders har på huvudet ;O
Det ser ut som om han har lagt en vit strumpa som ska värma öronen.. Inget elakt menat, bara, nyfiken?

Svar: Det är en skitful och förvånansvärt populär öronvärmare!
Jessica

2013-02-21 @ 12:45:03
URL: http://catarajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0