Snow day och annat kul

I fredags snöade det för mycket för att våra proffessorer skulle kunna ta sig hela vägen från Toronto, så skolan var stängd.
Vi hade en genetikuppgift som skulle lämnas in då, men den blev uppskjuten tills idag. Vi hade genomgång i eftermiddags, och jag hade alla rätt, jag är så fantastiskt bra!
Som för att kompensera för all snö så har det regnat idag. Då var jag sur, men inte längre, för Anders gör flygande Jacob medan jag pillar ihop det sista på min powerpoint som jag ska redovisa imorgon kväll. Själv. På engelska.
Nu fick jag ångest istället.
Det var allt för mig idag, live från hashtomtarnas land.
Puws
 
Förresten så ska Anders, ett par av hans rumskompisar och jag hyra en massa vapen i helgen och testskjuta, värsta scarface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0