Reading week

Tanken var att någon stackars liten kompis skulle komma hit och hälsa på den här veckan, men alla verkar ha fullt upp med jobb/ jobbsökande.Grattis till frugan som verkar ha fått det perfekta jobbet!
"Frallorna" har tagit flyget till Los Angeles, och alla andra tycks också ha sin reading week planerad. Vi har alltså "sportlov" nu. Panik från min sida, vi har inte planerat alls.
Har pratat om att ta en roadtrip till Vancouver och stanna till i nationalparkerna längs vägen ( sök på Jasper national park, Alberta national park mfl.) fantastiskt vackert. Förutom att det tar fyra dagar att köra till Vancouver.
Dessutom är det fjärtväder, ena dagen slask, andra snöstorm, inte de bästa förhållandena för att kolla på vacker natur precis.
BING!!! Sa det när jag vaknade i morse. Och nu har vi hittat en flygresa till Fort Lauderdale i Florida. Vi planerar att bo billigt på vandrarhem och bara chilla loss. Kruxet är att vi kommer tillbaka på tisdagen när skolan har börjat. Jag planerar ett email till min labbinstruktör där jag påstår en hysterisk magsjuka.
Jag är så himla busig!
Har fått resultatet på två diskussionsuppgifter, både jag och Anders fick A+ på båda. Det var inte så svårt, men kul med bra resultat ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0