Pissäckelväder

En sån ofantligt tråkig dag det har vart idag. Det har vart sånt vidrig väder att Vipp-Olof bara har fått vara ute på små kissrundor. 
Som tur var hann jag springa 7 km igår innan snön kom, så han är nog inte helt uttråkad. 

Igår var vi med kickboxingklubben och bowlade i Tomelilla. Nisse var nervös, han hade aldrig bowlat förut. 
Jag var fantastiskt bra. Men sån är ju jag. 
Efter blev det en roadtrip över halva Skåne för att först släppa av två förfriskade herrar i Ystad och sedan köra Nisse till Lund. 
Nisse och jag hade allsång i bilen och snackade en massa strunt som vanligt. Det är skönt att få vara helt jävla dum i huvet ibland. 

Jag har förövrigt vågat prata lite med den här gossen som jag nämnde i tidigare inlägg. Det ska nog inte vara så svårt att charma omkull den där!
Jag är bara så himla bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0