Jag vore så ensam om vi inte var två

Vi har såna djupa och givande konversationer, min bästa vän sedan 13 år tillbaka och jag. 

Julen spenderades på en djefla fjälltopp tillsammans med min familj minus min syster som numera därför är död för mig. 
Vi åkte längdskidor, jag bröt stjärtbenet till småflis men lyckades bemästra det där djävulspåfundet tillslut. 
När mamma sa åt mig att sluta vara så vulgär (jag sa rännskita, rövhalt och hemorrojder under loppet av två minuter) och sa åt mig att sluta tala till henne som om hon vore en apa, beslutade sig jag och Rasmus för att julefriden var över och det var dags att åka hem. 

Jag var förövrigt och hälsade på min osyster i Danmark för ett par veckor sedan. Vipp fick vara hos en klasskompis då jag varken hann eller hade råd att rabiesvaccinera honom. 
Vi gick på bio och cyklade till tygaffären och shoppade loss. 
Sandra har köpt en liten katt också. Hon heter Chanel och är totally wack. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0