Tre dagar

Undrar om jag är saknad där hemma? Det ska i vilket fall bli skitkul att komma hem till flickorna, och framförallt min älskade lille Vippis!
Jag är fortfarande fast besluten om att flytta till UK om två år. Man får sjysst lön, minst 20 pickadoller efter skatt om man har två års arbetserfarenhet, däremot kan det nog vara lite klurigt att få tag i ett första jobb där de inte kräver erfarenhet.
Dessutom verkar det hyfsat lätt att få tag i fin lägenhet till överkomligt pris där man får ha hund. Jag har mest kollat i Birmingham, de hade ganska mycket jobb där.
Om jag ville bo i London, vilket jag inte känner är skitnödvändigt ändå, kostar en skokartong en sådär sju åtta tusen i månaden. Fuck that shit b*tch så att säga.
Ja, och sedan är det bara att skaffa en rik greve och leva lycklig i alla mina dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0