Fem dagar i Kanada och en i Polen

Var nära tårar för en liten stund sedan, i tacksamhet över att jag är så himla cool.
Jag skrev för ett tag sedan att jag har ett sjukligt behov av att flänga runt, och att mitt nästa mål blir Storbritannien.
Nu råkar det ju vara så att de har en fantastisk mängd annonser ute på den brittiska arbetsförmedlingen där de söker ekologer.
Och det ska ju jag bli.
Sedan är ju GB med i EU, så jag får leva och jobba där bara sådär ändå. Och när jag har gjort det i fem år, kan jag ansöka om medborgarskap och då kan jag doktorera där med.
Så mellanlanda i Gävle igen i sommar, sedan ner till Lund i två år och efter det flyttar jag for REAL for real till ett annat land. Ack, ljuva framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0