Tri to wan IGNISCHEN!

Titeln är ett citat från Anders. Vet inte om jag nämnde det, men han ska med mig till andra sidan jorden om fyra dagar.
Jag tror att igår var en bra dag.
Jag hade bestämt med en kille som skulle komma och kolla på Eduardo, det är min morbrors bil som jag har haft i mitt våld de senaste veckorna.
Sedan ringde de från jobbet så jag fick åka dit och tjäna pengar. Halleluja, vad jag älskar pengar.
Det har vart några ångestladdade veckor, dessa sista.
Varenda liten grej ska krångla.
Bland annat mitt försäkringskort. Vi får försäkring från skolan. Dessvärre kom det till Karlstad. Jag bad dem posta kortet så jag hann få det innan vi åker. Inget svar. Men igår damp det ner genom brevlådan. På den bra dagen alltså.
Bara det att mupparna på KAU har skickat alla utbytesstudenters försäkringskort till mig.
Sedan blev ju bilen såld också.
Nu återstår det bara att städa och packa och dricka en massa vin ikväll. På måndag flyttar jag till Kanada.
Biljetterna ligger på köksbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0