Till främmande laboratorium

Nu skriver jag här igen. Var det ett år sen sist?
Jag är fortfarande en läcker biologistudent med feministiska åsikter, som jag dock inte vädrar så mycket här, jag har fortfarande en konstig hund som jag tjatar om hela tiden.
Skillnaden är väl att jag har flyttat tillbaka till Gävle och pluggar på distans. Jobbar extra på Jobbet lite då och då.
 
Om exakt tre veckor händer en sak.
Det är sista dagen på året.
Det är sista dagen i Sverige.
Sista dagen jag får pussa på lille Vippis.
Sen åker jag.
Till Kanada.
I fyra månader.
Sen kommer jag hem och pussar på lille Vipp.
Varför åker jag till Kanada?
För att JAG ÄR SÅ JÄÄÄVLA BRAAA. Ni är inte det. Bara jag. Jag är bäst.
 
Det är därför jag skriver nu, så ni vet hur jag har det där borta. Jag måste ju värma upp skrivfingret först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0